Sidor

onsdag 3 januari 2024

Snö på tvären!

Ett  riktigt snöoväder har dragit in över vår del av landet! Kraftiga ostliga kulingvindar (18m/s), gör att det snöar på tvären idag!
Det är ingen som vill ut i detta vädret - så något dopp i havet, blir det inte!
Vi får försöka roa oss inomhus idag. Myra lär väl bli rastlös...... så vi får väl gömma lite godis, som hon och Zelda får leta upp. 
Jag funderar på att rasta symaskinerna idag. Är lite sugen på att sy någon ny projektpåse/väska? Jag har en massa dragkedjor, som jag fick gratis, med en tygbeställning förra året. Får se om jag kan få till något kul.
Idag fyller den här okomplicerade fyrfotingen 11 år!
❤️❤️❤️ Grattis Zelda!
Tänk att det är tio år sedan hon kom in i våra liv, som en omplacering, och bara fann sig till rätta - direkt! 
Nu ska jag fundera på dagens aktivitet och titta på snön som yr utanför fönstret!

Siv

Inga kommentarer: