Sidor

tisdag 23 januari 2024

Islossning.....

Det blev trots allt ett #kallbad i dag! Men först på eftermiddagen.  Det var inte speciellt mysigt på badplatsen, med västlig vind 7/13m/s (mest 13)! Men abstinensen slog till - efter två dagar utan dopp! Jag övertalade maken  att följa med, så Myra kunde följa med och få springa av sig! Det blev en bra deal. Isen hade fullt med sprickor och massor av vatten på ytan, efter gårdagens regn och blåst. Ja, det har ju varit mildgrader i flera dagar också. I morron ska det blåsa ännu mer och regna hela dagen! Ja om man nu kan lita på SMHI? 
Tröjan blev klar igår, och fick ett behövligt bad.
Inte bästa bilden. Ska försöka ta en bättre i morron - när maken har den på.....
Börjat på en ny tröja, den blir till mig. Jag har inte bestämt om det blir samma mönster på oket - eller om det blir ett annat. 
Det är en hel del stickning, innan jag behöver bestämma mig.😉

Siv

Inga kommentarer: