Sidor

måndag 24 januari 2011

Ingenting.

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting........I alla fall inte den här måndagen. Sovit av efter sista natten och inser att det blev alldeles för lite sömn! Allt går i slowmotion. Har i alla fall lyckats ta hundarna och mej på promenad i eftermiddag. Bara det känns som en bedrift. Enkel middag när mannen kom från jobbet och sen fick jag åka till lägenheten för att hämta blomvas! Det kom nämligen ett blombud i eftermiddags med blommor till mig!! Inte var den nån hemlig beundrare som skickat dem utan det var ett tack för gångna årets arbete i rasklubben!
Spelar ingen roll vem som skickat dem, det är aldrig fel med tulpaner. De är helt underbara!

Undra om jag är tillräckligt allert för att sätta händerna i nån stickning? Det hade i alla fall varit avkopplande. Men risken är stor för att det blir fel och så får jag riva upp.......Hmmm. Tål att fundera en stund till.

I morron är det i alla fall stickcafé och det ska bli härligt att träffa tanterna efter två veckors frånvaro!

Ha' de'

4 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Underbar tulpanbukett, en riktig färgklick.
Kram Anne-Lie

Eva Hudin sa...

Det är underbart med tulpaner och särskilt glad blir man när de står länge utan att krokna.

Hedvig sa...

Alltid trevligt med blommor, även om de inte är från någon hemlig beundrare... ;)

Anonym sa...

Vilken färgklick =)
Härligt!