Sidor

torsdag 8 september 2011

1 år.....

....och snart 10.000 besökare! Jisses vad tiden går! I oktober är det alltså 1 år sen jag startade upp. Och inte hade jag trott på så många "besökare", jättekul! Detta måste ju firas på något sätt. Eller hur?? Ska ta mig en funderare och så återkommer jag om någon vecka!

En jobbnatt kvar, sen ska vi ha en vecka ledigt, mannen och jag. Det blir en tur med Husbilen, så nu är förberedelserna igång...
Kameran laddas. Den är ju en självklar resekamrat. 
"Kroppsstrumpan" stickas det på, den kommer nog att behövas....

.....medan fyrfotingar håller sig där vi är, för att inte missa något.

Sen är det bara att hoppas på bra väder. För väder blir det ju oavsett, men det hade varit bra med mindre regnande och mer sol. Vi hoppas på det i alla fall.

Om man ska tro på gammalt skrock, så blir det en sträng vinter i år också. Rönnen är full av bär!
Riktigt så lång vinter som förra året, vill jag inte ha. Men det får gärna vara snö och kallt!

Till nattmål på jobbet blir det oftast knäckebröd. Så jag vill ha lite variation på sorterna. Hittade det här sist jag var och handlade. Tunt, knaprigt, och gott mättande. En höjdare, som får följa med fler gånger.
 

Till sist en bild på födelsedagssticket!
Lilla F, var så nöjd med att hon fått vinterkläder till sin bebis!


På återseende!

4 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Jag skulle nog packa ner en korsords tidning och en bok också till husbil semestern.
Snygga vinterkläder du stickat.
Trevlig Helg!

mammas glutenfria blogg och nattstickan sa...

Jag ska bara jobba två nätter sedan ska jag också vara ledig en vecka. Vi ska bl.a. åka och hälsa på barnbarnet. Jag är också sugen på att sticka dockkläder, så jag ska kolla in hennes dockor. Det kan kanske bli en julklapp.

Henrietta sa...

Grattis lite i förskott :o)) Jag läste någonstams att i norr betyder mycket rönnbär en mild vinter :o)) Det tycker jag låter bättre!!
Fin kroppsstrumpa! Ska bli skoj att se den klar!
Trevlig ledighet!
Kram Henrietta

Eva Hudin sa...

Jag önskar er en väldigt skön ledighet!