Sidor

onsdag 23 november 2011

Garnbyte

Hittade det här garnbytet när jag surfade runt! Jag som gillar överraskningar kunde inte motstå! Så i elfte timmen har jag anmält mig. I morgon är det sista chansen att anmäla sig.....
Här kan du läsa om reglerna.

Lite stickat blev det i går kväll. Kroppsstrumpan blev färdig. Men jag är inte riktigt nöjd med resultatet, så det får nog bli en ny......
Lite vantstickning blev det också, men jag gjorde misstaget att sätta mig i den sköna fåtöljen och efter en stund slumrade jag till efter dagens slit! Bara att plocka ihop och natta sig....
Idag står det "bara" hundpromenad på programmet!
Vi kanske går till badplatsen igen. Där finns det mycket för en liten räka att kolla in!
Ja, sen får det väl självklart bli lite stickning och ljudbokslyssnande också.

Ha en go' dag!
På återseende.

2 kommentarer:

Hedvig sa...

Har aldrig deltagit i nåt garnbyte... Kanske borde prova?! :)

Anki sa...

Så fina bilder och så mycket roligt att läsa.Jag behöver din hjälp.Anki B