Sidor

söndag 26 juli 2020

Bara några dagar .....

.....är det kvar av juli månad! De här veckorna har försvunnit snabbt!
Vi är fortfarande på tur med husbilen.
Det blir en del stickat medan jag lyssnar på ljudböcker. Cyklar gör vi också, så fort tillfälle ges. Kolla in på husbilssidan, om du är nyfiken på vår rutt.
Vänsterhanden krånglar, dagligen, mer eller mindre! Så nu när julisockorna är klara,

så tänkte jag vila handen ett tag!
Jag har köpt några pocketböcker, som jag tänkt läsa😲 Japp, fysiska böcker som man måste hålla i! Då kan jag inte sticka........ Får se hur det går, med det?
Vi är på väg, runt södra delen av Vänern, så jag planerar för ett besök i Vänersborg, där "Lisas tyger", finns. Var sugen på att besöka butiken redan förra året......men då hade vi inte vägarna förbi. Hoppas det går i lås, i år.

Ja, sommarvädret då? Det är, som det varit hitintills!  Dvs, regn, blåst, kallt och en och annan dag med sol och värme! Med andra ord "en skitsommar"! Tror till och med att årets kassa väder är snäppet sämre än förra årets sommarväder.....
Ja, ja, vi tar tillvara på de dagar som är "fina", och njuter då av sol och värme och en och annan cykeltur!

SES!

Inga kommentarer: