Sidor

tisdag 23 augusti 2016

En fundering......

Det verkar som det här med att blogga börjar bli "ute"? Flera av de bloggar jag följt under flera år har fullständigt "tynat bort"! Känns tråkigt! För det har ju varit en inspirationskälla att kolla runt på bloggarna. Men nu ska det tydligen vara INSTAGRAM som är det nya...... Jodå, jag har skaffat ett konto - men kan väl inte påstå att jag är särskilt imponerad av "bildflödet"! Jag kanske inte har fattat vitsen??? Men det är ju som FB fast med mindre bildtexter. Vem orkar se vad folk äter till frukost eller vad som vankas till middag?? Ja, inte jag i alla fall! Jag är väl som vanligt "motvalls kärring"!
Men, men jag ska ge det en chans till. Kanske det går upp "ett liljeholmens" här också........
Och FB som jag var på väg att avsluta i våras, det hänger med ett tag till - fast jag måste erkänna att jag är duktigt trött på det också!

Nej nu får det vara nog med gnäll!!

I dag har jag varit på Stickcafé på Lennart's. Åh det märks att hösten är här för i dag var vi många runt borden! Kul att se alla igen efter semesteruppehållen.
Dessutom var det en som hade sin BOHUSSTICKNING med sig. Den är nästan helt klar nu. Bara lite på midjemudden fattades. Så snygg!!!

Jag vill också göra en sån tröja...... Men vilket arbete! Ska spara det tills jag är pensionär!!

I kväll börjar "hundveckorna" igen! Vardagen tränger på. På gott och ont. Men det är väl bara att bita ihop och knega på. Får se fram mot en ny semester nästa år!
Vi flyttar inte hem riktigt än...... förhoppningsvis kan det bli några fina veckor till innan det blir "riktig" höst.

SES!

Inga kommentarer: