Sidor

söndag 30 oktober 2022

Vad ska det bli av den här bloggen?

 Ja...... det är frågan!

Hela hösten har jag funderat och funderat och funderat - lite till!

Ena dagen tänker jag att jag ska skriva, för att nästa dag tänka att jag lägger ner!

På något sätt känns det som den här bloggen har tjänat ut! Det har hänt massor i mitt liv, som idag ser helt annorlunda ut, än då 2010 när jag började.

Numera är jag ju pensionär. Hundlivet är på samma pensinärsnivå, dvs inga kurser, eller tävlingar eller andra ambitioner. Stickningen finns kvar, Tillkommit har mitt gamla syinteresse, med nya fina maskiner.

Dessutom bloggar jag på vår Husbilsblogg, från april tom september. Då ligger det mesta av handarbetandet på is, så hålla två bloggar igång då känns överflödigt! 

Husbilsbloggen sköter jag från mobilen, vilket är så smidigt.

Ja, så är läget för tillfället!

En annan fundering jag har haft..... är om jag ska starta en annan blogg, som mer är mitt liv nu? Och då bara blogga från mobilen?

Sen är det ju Instagram, där det mesta sker idag! Räcker det för mig? Vill jag ha mitt liv där? Finns min dokumentation kvar om något år? Eller är det bara att leva i nuet som gäller?

Jag får väl helt enkelt fundera lite till......


Siv

Inga kommentarer: