Sidor

tisdag 9 december 2014

Justering!

Tack för synpunkter på min bloggs nya utseende! Som den uppmärksamme märker har jag ändrat min textstil! Tyckte själv att den var liiiite svårläst. Nu provar jag det här ett tag. Så här till att börja med känns det mer lättläst.....
"Clas Ohlson" har öppnat i stan! Behövs ju säkert som komplement till "Jula", "ÖoB", "Rusta" och "Biltema" och alla de andra som säljer i stort sett samma sortiment.......
Små lysande julfigurer fick följa med hem och pryder nu hallbyrån tillsammans med "julgranen"....
De där små lysande figurerna växlar i färg hela tiden, så det är tur de står i hallen! Trots allt tycker jag de är lite charmiga......

Jag är fortfarande hemma från jobbet! Och lyckades få en tid på ortens Vårdcentral i går förmiddag! "Kryss i taket"!! Läkarbesök och därefter Apoteksbesök grävde ett stort hål i plånboken.... Precis vad man önskar så här innan jul! Får väl tänka positiv: "jag brukar ju inte vara sjuk", så om jag slår ut det på de åren jag varit frisk, så blir ju summan minimal. Hmm, funkar kanske???
Ja,ja fördelen med att inte orka så mycket är ju att jag kan sitta framför TV:n och titta på en massa gamla filmer och sticka! Babybyxorna sjunger på refrängen!! Nu är det inte så mycket kvar....... Ska bli skönt när de lämnat stickorna!

Simma lugnt!!

1 kommentar:

Henrietta sa...

Hoppas att du snart är frisk!
Kram