Sidor

onsdag 9 september 2020

Nu flyttar vi "hem"!

Ja, då var husbilssäsongen över för i år! 
Det blev två veckor med fint väder på dagarna och kalla nätter. Trots det blev badat en del och även cyklat lite. Mer info finns på Husbilsbloggen.
Vänsterhanden är fortfarande inte bra. Men sockorna i restgarn blev färdiga, till slut. 
Inte världens snyggaste - men de värmde mina fötter, när vi var i Leksand! 
Inget nytt på stickorna, ännu. Men jag planerar för en flerfärgsstickad tröja: Trouville.
Men innan jag börjar, måste allt från husbilen komma på plats i klädkammaren. Tvättmaskinen jobbar för fullt......
Eftersom jag stickar minimalt, så läser jag desto mer böcker. Appen Biblio, funkar bra och eböckerna är ju gratislån från Biblioteket. Meeen, jag saknar min stickning och ljudböckerna......
Sen vill jag ju komma igång med syet igen. Fast det får vänta tills allt annat är på plats. Det är något rörigt i lägenheten just nu!

SES!

Inga kommentarer: