Sidor

söndag 24 juni 2018

Tygshopping delux!

Ja, vi har ju farit runt ett par veckor med Husbilen. Och jag har haft koll på var det finns bra tygshopping!
När vi lämnade Västkusten och åkte inåt landet, så blev det ett stopp i Kinna, straxt utanför Borås. SKROTEN, fick ett besök och jerseytyger och stonewashed linne inhandlades.
Så nöjd med mina tyger!
Det blev även ett stopp i Askersund, där ZiCa fabrics har sin lagershop. Önskar att plånboken hade varit större...... Men det blev en hel del fina tyger med hem trots liten börs!
Lite blandade material, gul jogging och gulrutig viskosjersey och resten vanlig bomullsjersey. Även ett mönster till viskosen fick komma med.

Nu är det ju nästan så jag längtar till hösten, när vi flyttar hem igen och jag kan börja sy av alla mina fina tyger!

SES!

Inga kommentarer: