Sidor

onsdag 14 augusti 2013

Julafton?

Absolut var det det härom dagen! Efter tre jobbnätter (PUH, sista extranatten gjord för i sommar), så hämtade jag ut ny mobil!
Den gamla S2:an hade gjort sitt. Så nu har jag haft fullt upp att lära mig alla nya saker och att hitta i menyerna. Så inte har det blivit en maska stickad här!! Ja,ja, det är en lång vinter framför mig, så jag hinner nog sticka oxå!
Barnbarnen var hos oss i går, så då blev det minigolfturnering, go-fika, och bad. Sen var jag ju tvungen att ladda hem ett spel och spela med/mot 12-åringen! Vem som vann?? Ja inte var det jag!!
I eftermiddag väntar tandläkarbesök! Inte kul, men nödvändigt, eftersom en bit av tand har trillat bort. Min generations gissel. Vi har ju stora amalgamfyllningar som nu "spränger" sönder tänderna......
Det lär väl bli ett stort hål i plånboken efter det.......
Något nytt på stickfronter är det inte. Inte ens något garnköp......

På återseende.

1 kommentar:

Hedvig sa...

Alltid kul (men krångligt) med ny mobil! ;)