Sidor

måndag 30 april 2018

Sköna maj....

Ja, nu sjunger april på sista versen! Och jag har gjort mina sista arbetspass! Från  och med i morgon har jag ny titel: Ledighetsförvaltare tycker jag låter bättre än pensionär......
Husbilssäsongen har precis börjat och vi har invigt campingen i ett par dagar.
Fint väder har det varit, men campingen ser ut som en byggarbetsplats! Så vi tröttnade och drog till Öland! Valborg är som vanligt kallt och blåsigt. Dessutom har det regnat och åskat! Men lite blomsafari blev det innan regnet....

Några orkidéer syntes inte till.

Innan vi flyttade ut i husbilen, blev det lite mer sytt.
 Hoodie till Alva.
 Plyschtunika till Marie.
 Hästklänningar till Freja och Siri.
Tunika till lilla MOR.
Allt överlämnat och godkänt.
Nu blir det inte nåt sytt på ett tag..... saknar det redan.
Men jag får ta tag i stickningen igen. Har en del inplanerade projekt. Garnväskan är laddad för husbilslivet!

SES!

Inga kommentarer: